Ziggo Myprime
Met Ziggo MyPrime bekijkt u wat u wilt (keuze uit duizenden films en tv-series) voor een vast bedrag per maand (gratis bij een pakket met Horizon TV). U kunt ook programma’s pauzeren en terugspoelen. De werking is eenvoudig en vraagt geen extra apparatuur. Via uw afstandsbediening en via uw On Demand-menu komt u bij MyPrime. De CI+module laat u eveneens het gebruik van MyPrime toe.
Waar zie ik mijn aanbod (waaronder films en series)?
Series en films van Ziggo MyPrime zijn aangeduid met een blauwe ster. In het On Demand menu op uw tv of via de app kunt u de catalogus van Ziggo MyPrime bekijken.
Is Ziggo MyPrime gratis?
Bij de Connect & Play Complete en Max pakketten krijgt u Ziggo MyPrime standaard gratis bij. U kunt ook uw abonnement uitbreiden en voor 6.95 Euro/maand extra MyPrime bijbestellen.
Wat betekent de melding “u beschikt niet over het juiste abonnement?”
In het On-Demand-menu is het Ziggo MyPrime aanbod zichtbaar voor alle klanten. Bent u klant, maar hebt u geen MyPrime in uw abonnement, dan krijgt u deze melding. Wilt u MyPrime in uw abonnement, kies dan voor uitbreiding met het Connect & Pay pakket of kies voor een afzonderlijk abonnement (6.95 Euro/maand).
Kan ik met mijn CI+ module Ziggo MyPrime ontvangen?
Ziggo MyPrime op uw tv kan enkel met de interactieve CI+ module. Op uw smartphone, laptop, tablet en PC met Horizon Go is MyPrime echter altijd beschikbaar.